Vanhempainyhdistyksemme toimii tiiviinä linkkinä kodin ja koulun välisessä yhteistyössä.

Toimintamme

Vanhempainyhdistyksen toimintaa pyörittää vanhemmista koostuva hallitus sekä aktiivijäsenet. Kokoonnumme noin kuukauden välein. Kokouksissa ideoimme uusia mahdollisuuksia lisätä koululaistemme viihtyvyyttä ja turvallisuutta sekä suunnittelemme ja toteutamme Rajiksen oppilaille järjestettäviä aktiviteettejä. Lisäksi päätämme oppilaiden hyvinvointia tukevista rahallisista avustuksista.

Vanhempainyhdistyksemme on järjestänyt koulullamme Mummola-toimintaa jo usean vuoden ajan. Mummola on tarkoitettu koulun pienille oppilaille, 1.-3.-luokan oppilaille, jotka voivat tulla Mummolaan aamuisin viettämään aikaa ennen koulupäivän alkamista. Mummola sijaitsee päärakennuksen ruokalassa olevassa kabinetissa. Paikalla on ollut 1-2 alueen vapaaehtoista mummoa tai pappaa valvomassa lasten omaehtoista toimintaa.

Hallitus 2023-2024

Uusi hallitus kaudelle 2023-2024 valittiin vuosikokouksessa 6.9.2023.

Uusi hallitus:

puheenjohtaja Laura Ruokolainen