Vanhempainyhdistyksemme toimii tiiviinä linkkinä kodin ja koulun välisessä yhteistyössä.

Toimintamme

Vanhempainyhdistyksen toimintaa pyörittää vanhemmista koostuva 10 henkilön hallitus sekä aktiivijäsenet. Kokoonnumme noin kuukauden välein. Kokouksissa ideoimme uusia mahdollisuuksia lisätä koululaistemme viihtyvyyttä ja turvallisuutta sekä suunnittelemme ja toteutamme Rajiksen oppilaille järjestettäviä aktiviteettejä. Lisäksi päätämme oppilaiden hyvinvointia tukevista rahallisista avustuksista.

Vanhempainyhdistyksemme on järjestänyt koulullamme Mummola-toimintaa jo usean vuoden ajan. Mummola on tarkoitettu koulun pienille oppilaille, 1.-3.-luokan oppilaille, jotka voivat tulla Mummolaan aamuisin viettämään aikaa ennen koulupäivän alkamista. Mummola sijaitsee päärakennuksen ruokalassa olevassa kabinetissa. Paikalla on ollut 1-2 alueen vapaaehtoista mummoa tai pappaa valvomassa lasten omaehtoista toimintaa. Valitettavasti nyt koronatilanteen vuoksi Mummola -toimintamme on ollut tauolla, mutta toivomme että syksyllä 2021 päästäisiin taas Mummola -toiminta käynnistämään.

Hallitus 2021-2022

Uusi hallitus kaudelle 2021-2022 valittiin vuosikokouksessa 22.9.2021.

Uusi hallitus:

puheenjohtaja Tiia Ängeslevä