Kiitos lukuvuodesta!

6.6.2022

Kesä ja loma ovat jo ihan lähellä, takana on antoisa kouluvuosi. Tämän lukukauden aikana vanhempainyhdistys on ollut jälleen tiiviissä yhteistyössä koulun kanssa. Alkuvuodesta vanhempainyhdistys lahjoitti koululaisille ulkoiluun liukureita, lapioita, pulkkia sekä muutaman luistelutuen. Ystävänpäivänä suut saatiin makeaksi jo perinteisillä ystävänpäivätikkareilla. Vanhempainyhdistys myös sponsoroi xylitol-pastillit koulun ympäristöraadin järjestämään Hukaton Huhtikuu -kampanjaan.

Huhtikuun alussa vietettiin Ruutupaussia vanhempainyhdistyksen ideoimana. Ruutupaussin ajatuksena oli pitää paussia ruudun tuijottelusta, tai ainakin vähentää sitä. Tuolloin vanhempainyhdistys olikin leikittämässä lapsia iltaisin koulun pihalla. Yhteisiin leikkeihin tuli paljon lapsia lumisateisesta ja kylmästä säästä huolimatta.

Toinen iso tempaus oli suuren suosion saavuttanut WappuEtkot. Suuri kiitos kaikille tapahtumaan järjestämiseen osallistuneille, sekä kaikille mukana olleille. Myyntipisteillä oli ihania herkkuja, esiintyjät taitavia ja iloinen yleisö. Tapahtumassa oli todellinen karnevaalitunnelma. Ensi vuonna uudestaan!

Koulun organisoimana siivouspäivänä 25.5. vanhempainyhdistys tarjosi vielä ahkerille siivoajille jätskit.

Valitettavasti ylpeyden aiheemme, Mummola, on ollut edelleen koronan vuoksi kiinni. Toivotaan, että ensi lukuvuoden puolella saamme tarjota pienten koululaisten arkiaamuihin apua Mummolalla. Mikäli teillä on isovanhempia tai muita tuttuja aikuisia, jotka haluaisivat tulla mukaan Mummolan toimintaan, niin laittakaa meille viestiä sähköpostiimme (rajatorpan.vy@gmail.com). Mukaan mahtuisi muutama uusi vapaaehtoinen.

Iso kiitos kaikille vanhemmille kuluneesta vuodesta! Kiitos opettajat, olette jälleen tehnyt upeaa työtä lastemme hyväksi, ja kiitos kaikki te ihanat ja mahtavat oppilaat, on ollut taas ilo tarjota teille mukavia elämyksiä. Te olette lomanne ansainneet!

Kiitos myös puheenjohtajamme Tiia! Tiia on luotsannut tätä porukkaa monta vuotta. Syksyllä on sitten uuden puheenjohtajan vuoro astua Tiian paikalle.

Ihanaa kesää, syksyllä taas jatketaan ja olemme heti ensimmäisenä koulupäivänä mukana jännityksessä ja tarjoamassa kahvit oppilaita saattaville vanhemmille.

Aurinkoisin terveisin,

Vanhempainyhdistyksen vapaaehtoiset vanhemmat!