Sponsorointisopimus K-Supermarket Herkkupähkinän kanssa

21.3.2023

K-Supermarket Herkkupähkinä sponsoroimaan Rajatorpan koulun vanhempainyhdistystä - rekisteröidy kannattajaksi ja kerrytä vy:n sponsorointipottia. Rahat menevät lyhentämättöminä Rajatorpan koulun oppilaiden hyväksi.

Rajatorpan koulun vanhempainyhdistys on solminut sponsorointiyhteistyön K-Supermarket Herkkupähkinän kanssa. Yhteistyössä K-Supermarket Herkkupähkinä hyvittää vanhempainyhdistykselle sovitun prosenttiosuuden kannattajien tekemistä Plussa-ostoista. Sponsorointi toimii kannattajien Plussa-ostojen kautta - mitä enemmän kannattajat asioivat K-Supermarket Herkkupähkinässä, sitä suuremman sponsorointipotin vanhempainyhdistys saa. Kerryttääkseen sponsorointipottia kannattajan on käytävä rekisteröitymässä koodiin SP10021 avulla osoitteessa: https://plussa.fi/k-plussa/kannata-ja-kerryta . Kannattajaksi rekisteröityminen ei mitenkään vähennä kannattajan omia Plussa-etuja tai pisteiden sekä Plussa-rahan kerryttämistä. Vanhempainyhdistyksen varainkeruuseen osallistuminen onnistuu siis kätevästi hoitamalla ostokset K-Supermarket Herkkupähkinässä.

Ohje rekisteröitymiseen:

1. Siirry osoitteeseen https://plussa.fi/k-plussa/kannata-ja-kerryta ja kirjaudu sivustolle sisään
  2. Mikäli sinulla ei ennestään ole Plussa-korttia, onnistuu kortin hankkiminen täällä: https://plussa.fi/liity
  3. Jos et ole aiemmin kirjautunut Plussa.fi -sivustolle, luo K-tunnus oman Plussa-korttisi avulla - se onnistuu helposti
  4. Kun olet kirjautunut sisään, kannattajaksi pääsee liittymään valitsemalla "Omat tiedot" ja sitten "Sponsorointikohteet"
  5. Valitse "Liity kannattaksi", lisää avoimeen kenttään koodi SP10021 ja liity jäseneksi. Saatte liittymisestänne vielä vahvistuksen sähköpostiin.

Vanhempainyhdistys kiittää kannatuksestasi!